Cesty

Času je čím dál méně,ale i tak se snažíme si najít zase pár dní na nějakou menší cestu a povedlo se. Je velikonoční čas, a my ve čtvrtek odpoledne balíme a vyrážíme. Tentokrát je cílem Slovinsko,hlavně jezero Predil a vrchol Vršič.

Už bylo na čase, povedlo se nám po delší době našetřit 4 dny volna a s velkou radostí jsme se sbalili na delší výlet za hranice naší krásné země.

Kolem komína

05.01.2023

Při menším dostatku času občas vytáhneme naše GS jen na krátkou vyjížďku tzv. kolem komína na dvě,tři hodinky. Naštěstí i to máme rádi a občas si za mě sedne i moje dcerka.

Konečně dovolená. Nemusíme ani přemýšlet jestli poletíme k moři, nebo do hor do hotelu, nebo budeme sedět doma. To je přece jasné, motorka, stan a tři týdny volna. Směr Srbsko, Makedonie a cílem je Albánie. Už se nemůžeme dočkat, pro Helču je to první velká cesta na motorce na delší dobu. Balíme se jako obvykle a smějeme se tomu...

Je konec týdne, scházíme se doma a čeká nás volný víkend i s pátkem. Po lehkém úklidu doma a odpoledním kafíčku,v mém případě čaje, venku na lavičce, na sebe mrknem a je nám to jasné. Beze slova se zvedáme a jdeme balit, já vytahuji motorku a Helča mezitím přináší stan,lehátka,spacáky a tak dále. Prostě vše co je potřeba k víkendu...

Máme tu sobotu, vypadá to na slunečný den i když je konec Března a tentokrát máme plán. Stavit se u našich výborných známých v malé vesničce Mšené-Lázně kde máme v plánu strávit příjemný večer, což znamená že sebou nebereme věci na stanování. Ale den je dlouhý a máme ještě resty na severu Čech, tak proč ho nevyužít na maximum.

Přišel čas kdy se k nám přidala Helča, takže se vyloupl nápad na kratší výlet aby jsme si všichni sedli a Helča zjistila jak takový výlet vlastně vypadá a co má očekávat. Takže prodloužený víkend. Ve čtvrtek večer strojíme GS a už tam to bylo zábavné, kdy jsem Helče dal do ruky jeden z tehdy ještě pouze dvou kufrů,které...

Slezská Harta

31.07.2021

Jeden z dalších víkendů vedl směrem na východ přes Jeseníky na slezskou Hartu a Jeseníky zase zpět. Na tomto tripu bylo úkolem zjistit jestli ve dvou v sedle zvládneme i delší vzdálenosti za den. Takže jsme tzv. honili kilometry. A myslím že se nám to povedlo.